F.C. NORDBYEN 1993
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

VIK vs NB93 - En første plads

3 deltagere

Go down

VIK vs NB93 - En første plads Empty VIK vs NB93 - En første plads

Indlæg  MFS aka storm Lør Sep 19, 2009 1:31 am

Jeg vil gøre det ganske kort. NB spillede på en fredag aften hvor opbakningen på sidelinien var god idag. Der blev vejledt både udenfor banen og spillerne imellem på banen. Dét, samtidig med god vilje, gav NB føringen efter pausen, hvor Bill sparker første gang til en løs bold i VIK's felt. Der skulle dog ikke gå længe før VIK lidt heldigt får scoret på en friløber som Mads ellers fik fat på i første omgang.
Det slog dog overhovedet ikke NB ud som fortsatte med at kæmpe og udtrykte en vilje til at vinde denne kamp. Det ser da også godt ud da Jesper scorer målet til 2-1. Efter et fint sammenspil lukker debutanten Jørn kampen med en scoring til 3-1 hvilket giver NB førepositionen i serie 5 gruppen - det er vidst et godt stykke tid siden det er sket Smile
Dog spiller Lisbjerg i morgen så husk at tage et kig på JBU inden kl 13.30 i morgen, lørdag...
Fortsæt den gode indsats drenge og så ser det fint ud. Lad os i øvrigt nyde det til træning tirsdag så kom alle mand.

Målscorere:
Bill
Jesper M (ret mig hvis jeg tager fejl af efternavn)
Jørn

resultat: 3-1
Fidus: Mads B (målmand)

God indsats over hele linien.
God opbakning på siden.
God fight og vilje
God position NB ligger på Smile

cheers

MFS aka storm

Antal indlæg : 187
Registration date : 14/03/08

Tilbage til toppen Go down

VIK vs NB93 - En første plads Empty Sv: VIK vs NB93 - En første plads

Indlæg  Asger Lør Sep 19, 2009 5:17 am

Yep yep yep!!!
vi ligger nummer 1!!! Og vi er det hold der er scoret flest mål imod!!! Meeeen vi har så også den bedste målscore i puljen med +2!!! Sjov pulje...
Asger
Asger

Antal indlæg : 158
Registration date : 27/03/08

Indlæg  Storm Lør Sep 19, 2009 1:52 pm

Så møder Olympia ikke op til kampen mod Lisbjerg idag så på en billig baggrund erobrede de førstepladsen. Men det så godt ud i tabellen så længe det varede Smile

Storm
Gæst

Indlæg  Bill Lør Sep 19, 2009 8:06 pm

Ja god kamp i går gutter. Fandme lækkert med en sejr. Ked af jeg ikke kunne blive og fejre det med jer. Det følger vi op på næste kamp;)

Bill

Antal indlæg : 113
Registration date : 10/11/07

Indlæg  Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum